نماز تجلی‌گاه عروج مومن

اسلامی و شیعه - نماز - ستون دین - اقامه نماز - مهدی صفری - ستاد اقامه نماز - گروه فرهنگی نماز تجلی‌گاه عروج مومن - پایگاه حفظ و نشر ارزش های نماز و عبادت با خدا

نماز تجلی‌گاه عروج مومن

اسلامی و شیعه - نماز - ستون دین - اقامه نماز - مهدی صفری - ستاد اقامه نماز - گروه فرهنگی نماز تجلی‌گاه عروج مومن - پایگاه حفظ و نشر ارزش های نماز و عبادت با خدا

کتابخانه
پرسش و پاسخ
احادیث معراجی
پیوندها
کانال ما در آپارت
نظرسنجی
درباره
نماز معراج مومن است؛
کسی که قلبش همواره آکنده از حضور خداست؛
معراج یعنی تمرین پرواز بلکه خود پرواز؛ پرواز از تنگنای ملک به فراخنای ملکوت واز طبیعت پست به حقیقت محض پرکشیدن به سوی آستانی که برای پرواز هیچ محدودیتی ندارد.

اگر سنگینی گناه زمین گیرت نکرده باشد؛

اگر بند بند تعلق تو را میخکوب خاک نکرده باشد؛

اگر بال پروازت در آتش عصیان نسوخته و در یک سخن اگر خودت حال پریدن وپر زدن داشته باشی؛

اگر روزی چند بار آنجا بروی کم کم از این جا فاصله می گیری و به آنجا دل می بندی.

پس باید همراه نماز بریدن از اینجا با شد،وهر نماز،آخرین آهنگ کنده شدن از این دنیا وهمانند آخرین پله ای که برای صعود قدم بر آن می نهی.

از این روست که:«نماز تجلی گاه عروج مومن» است.
گالری تصاویر
برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید
فراخوان لذت بخش ترین نماز
آخرین نظرات
دفتر مراجع
سايت دفتر امام خامنه اي

سايت دفتر آيت الله سيستاني

سايت دفتر آيت الله صافي گلپايگاني

سايت دفتر آيت الله محمد تقي بهجت

سايت دفتر آيت الله وحيد خراساني

سايت دفتر آيت الله مکارم شيرازي

سايت دفتر آيت الله تبريزي

سايت دفتر آيت الله فاضل لنکراني

لوگو مسابقه

چهارمین دوره مسابقات وبلاگ نویسی سراسری با موضوع نماز

کد لوگو

نماز تجلی‌گاه عروج مومن


عمله های شیطان در راه آزار امام (+دانلود صوت)

شیطان و سربازانش شاید از دیدگاه بسیاری توانایی های زیادی برای گمراهی انسانها داشته باشند. حال در ویژه نامه ای که از رنج ها و سختی های امام در آن حرف می زنیم میخواهیم ببینیم شیطان رجیم چگونه مایه رنج امام را فراهم می کند. به این منظور گفتگویی کوتاه با اسماعیل شفیعی سروستانی در رابطه شیطان و آزار امام انجام دادیم که متن و صوت آن را در ادامه در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

سلام استاد شفیعی سروستانی، در ابتدا این عید سعید را به شما تبریک می گوییم. اولین سوالمان این است که آیا شیطان می تواند به امام آزار برساند؟

عرض سلام و  تبریک دارم به مناسبت  زادروز حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء و نیمه شعبان و به همین مناسبت در جواب بسیاری از دوستان و عزیزانی که پیام تبریک می فرستادند نوشتم که انتظار مجاهدتی آگاهانه برای گذار از منکر ترین منکرات است و رسیدن به معروف ترین معروف ها، که معروف ترین معروف، امام و حجت حی خداوند است و منکرترین منکرها در عالم، در شیطان رجیم تجلی پیدا می کند و عمل شیطانی است که همه منکرات از او صادر می شود.

درباره عمل و آزار و اذیت ابلیس همانگونه که مستند به آیات قرآن است هیچ یک از ابزارهای عملی شیطان درباره مخلصین کارگر نمی افتد تا چه برسد که این ابزار و ادوات شیطانی بخواهد درباره امام مخلصین کارگر بیفتد. پس شیطان و جنودش دستشان کوتاه تر از آن است که بخواهند به حجت حی خداوند نزدیک بشوند یا آزاری برسانند.

آیا شیطان که مستقیم نمی تواند به امام آزار برساند وسیله و ابزاری برای این کار دارد؟
درست است که شیطان دستش از مخلصین کوتاه است، اما ابلیس و جنود ابلیسی دست گشاده ای برای مردمی دارند که به مرز و میدان مخلصین نزدیک نشدند و استعداد این را دارند که انواع ابزارها و حیله های شیطانی در آنها کارگر بیفتد.

یعنی درواقع دمدمه ها و وسوسه ها و شیطان جنی و انسی و تزئین اعمال درباره آنها کارگر می افتد و آنها را از میدان معروف ترین  معروف ها یعنی امام مبین دور می کند. بنابراین دور ماندن مردم و دور ماندن مومنین از میدان و مغناطیس حضرت ولی عصر اروحنا له فدا دل امام را قطعا آزار می دهد.

آیا انسانها در این آزار  تبدیل به یکی از ابزارهای شیطان می شوند؟
وقتی انسانها دانسته یا ندانسته تبدیل به عمله ی ظلمه، یعنی عمله ی شیطان می شوند موجب آزار و اذیت امام می شوند. شاخص ترین آزاری که ابلیس و جنود ابلیس به امام می توانند وارد کنند زمانی است که انسانی عمله شیطان می شود و عهد خود را با امام فراموش می کند، یا عهد می گسلد و متاسفانه به لشگرگاه دشمنان امام می پیوندد و در زمره یاری دهندگان شیطان قرار می گیرد.

این رفتار انسانها چگونه باعث رنج امام (عج) می شود؟
این نوع آزار دادن مجال زمینه سازی را از بین می برد. یعنی مردمی که باید منتظر و مهیا بمانند، برای نزدیک شدن به ساحت قدسی امام دور می مانند و از طرفی نیز زمینه ای فراهم می شود که باعث گسترده شدن فساد، ظلم و تباهی ها در عرصه زمین می شوند. انسانها وقتی از میدان و مغناطیس وجودی امام عصر خارج می شوند  و به عبارتی مستعد می شوند که به عنوان ابزار شیاطین عمل کنند،تباهی را در جهان منتشر  می کنند.

حال جا دارد ببینیم تا مخلص شدن و بستن دست های شیطان در آزار رساندن به امام چقدر فاصله داریم...
صوت مصاحبه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Slots