نماز تجلی‌گاه عروج مومن

اسلامی و شیعه - نماز - ستون دین - اقامه نماز - مهدی صفری - ستاد اقامه نماز - گروه فرهنگی نماز تجلی‌گاه عروج مومن - پایگاه حفظ و نشر ارزش های نماز و عبادت با خدا

نماز تجلی‌گاه عروج مومن

اسلامی و شیعه - نماز - ستون دین - اقامه نماز - مهدی صفری - ستاد اقامه نماز - گروه فرهنگی نماز تجلی‌گاه عروج مومن - پایگاه حفظ و نشر ارزش های نماز و عبادت با خدا

کتابخانه
پرسش و پاسخ
احادیث معراجی
پیوندها
کانال ما در آپارت
نظرسنجی
درباره
نماز معراج مومن است؛
کسی که قلبش همواره آکنده از حضور خداست؛
معراج یعنی تمرین پرواز بلکه خود پرواز؛ پرواز از تنگنای ملک به فراخنای ملکوت واز طبیعت پست به حقیقت محض پرکشیدن به سوی آستانی که برای پرواز هیچ محدودیتی ندارد.

اگر سنگینی گناه زمین گیرت نکرده باشد؛

اگر بند بند تعلق تو را میخکوب خاک نکرده باشد؛

اگر بال پروازت در آتش عصیان نسوخته و در یک سخن اگر خودت حال پریدن وپر زدن داشته باشی؛

اگر روزی چند بار آنجا بروی کم کم از این جا فاصله می گیری و به آنجا دل می بندی.

پس باید همراه نماز بریدن از اینجا با شد،وهر نماز،آخرین آهنگ کنده شدن از این دنیا وهمانند آخرین پله ای که برای صعود قدم بر آن می نهی.

از این روست که:«نماز تجلی گاه عروج مومن» است.
گالری تصاویر
برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید
فراخوان لذت بخش ترین نماز
آخرین نظرات
دفتر مراجع
سايت دفتر امام خامنه اي

سايت دفتر آيت الله سيستاني

سايت دفتر آيت الله صافي گلپايگاني

سايت دفتر آيت الله محمد تقي بهجت

سايت دفتر آيت الله وحيد خراساني

سايت دفتر آيت الله مکارم شيرازي

سايت دفتر آيت الله تبريزي

سايت دفتر آيت الله فاضل لنکراني

لوگو مسابقه

چهارمین دوره مسابقات وبلاگ نویسی سراسری با موضوع نماز

کد لوگو

نماز تجلی‌گاه عروج مومن


مهم‌ترین منبع معرفتی نسبت به امام زمان (عج) قرآن کریم است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میردامادیان  در جمع زائران مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه پاک شدن بندگان از گناهان است، اظهار داشت: گناه و معصیت جان و روح انسان را آلوده، سیاه و ظلمانی می‌کند و اگر ارتکاب گناه ادامه پیدا کند و به فرموده امام حسن عسگری (ع) گناه در قلب و روح انسان بماند به تدریج ریشه‌های ایمان را می‌سوزاند.



وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان با توبه، گریه و اشک باید قلب و روح را پاک کرد، ماه رمضان ماه پاکی است و مهم‌ترین بُعدی که انسان باید خود را در آن پاک کند بُعد اعتقادات است، بسیاری از افراد مشکلات اعتقادی دارند، اما از آن مطلع نیستند و در توحید و نبوت و امامت مشکل دارند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه دلیل بسیاری از مشکلات در خانواده‌ها و جوامع مسئله ضعف در اعتقادات است، بیان داشت: اگر مشکل اعتقادات حل شود، مشکلات اخلاقی نیز حل خواهد شد. دلیل اینکه برخی افراد نسبت به رعایت احکام شرعی بی‌توجه هستند، سستی در اعتقادات است و باید سعی کنیم در ماه مبارک رمضان اعتقادمان را پاک کنیم.

وی افزود: اگر در سال‌های اخیر در گوشه و کنار می‌بینیم برخی ادعای مهدویت می‌کنند و بعضی نیز دور این افراد جمع می‌شوند، به دلیل آن است که شناخت خوبی نسبت به حضرت ولیعصر (عج) ندارند و معرفت واقعی نسبت به آن بزرگوار را کسب نکرده‌اند، کسی که می‌خواهد یار و در زمره اصحاب و انصار حضرت باشد، باید به مقام ایشان معرفت داشته باشد.

استاد حوزه علمیه قم، مهم‌ترین منبع معرفتی نسبت به امام زمان (عج) را قرآن کریم دانست و ابراز داشت: ده‌ها آیه قرآن در ارتباط با وجود مقدس امام زمان (عج) است و چه زیبا حضرت حق امام زمان (ع) را برای ما معرفی کرده و صفات، فضائل، مناقب و اوضاع هنگام ظهور ایشان و همچنین ویژگی‌های حکومت مهدوی را برای ما در قرآن بیان می‌کند.

منبع: آینده روشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Slots