نماز تجلی‌گاه عروج مومن

اسلامی و شیعه - نماز - ستون دین - اقامه نماز - مهدی صفری - ستاد اقامه نماز - گروه فرهنگی نماز تجلی‌گاه عروج مومن - پایگاه حفظ و نشر ارزش های نماز و عبادت با خدا

نماز تجلی‌گاه عروج مومن

اسلامی و شیعه - نماز - ستون دین - اقامه نماز - مهدی صفری - ستاد اقامه نماز - گروه فرهنگی نماز تجلی‌گاه عروج مومن - پایگاه حفظ و نشر ارزش های نماز و عبادت با خدا

کتابخانه
پرسش و پاسخ
احادیث معراجی
پیوندها
کانال ما در آپارت
نظرسنجی
درباره
نماز معراج مومن است؛
کسی که قلبش همواره آکنده از حضور خداست؛
معراج یعنی تمرین پرواز بلکه خود پرواز؛ پرواز از تنگنای ملک به فراخنای ملکوت واز طبیعت پست به حقیقت محض پرکشیدن به سوی آستانی که برای پرواز هیچ محدودیتی ندارد.

اگر سنگینی گناه زمین گیرت نکرده باشد؛

اگر بند بند تعلق تو را میخکوب خاک نکرده باشد؛

اگر بال پروازت در آتش عصیان نسوخته و در یک سخن اگر خودت حال پریدن وپر زدن داشته باشی؛

اگر روزی چند بار آنجا بروی کم کم از این جا فاصله می گیری و به آنجا دل می بندی.

پس باید همراه نماز بریدن از اینجا با شد،وهر نماز،آخرین آهنگ کنده شدن از این دنیا وهمانند آخرین پله ای که برای صعود قدم بر آن می نهی.

از این روست که:«نماز تجلی گاه عروج مومن» است.
گالری تصاویر
برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید
فراخوان لذت بخش ترین نماز
آخرین نظرات
دفتر مراجع
سايت دفتر امام خامنه اي

سايت دفتر آيت الله سيستاني

سايت دفتر آيت الله صافي گلپايگاني

سايت دفتر آيت الله محمد تقي بهجت

سايت دفتر آيت الله وحيد خراساني

سايت دفتر آيت الله مکارم شيرازي

سايت دفتر آيت الله تبريزي

سايت دفتر آيت الله فاضل لنکراني

لوگو مسابقه

چهارمین دوره مسابقات وبلاگ نویسی سراسری با موضوع نماز

کد لوگو

نماز تجلی‌گاه عروج مومن


سربلندی شیعه در دنیا از برکات وجود امام عصر(عج) است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میردامادیان بعدازظهر در جمع نمازگزاران مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه بهترین دعاها در روزهای ماه مبارک رمضان دعاهایی است که حول وجود امام زمان (عج) است، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه ویژه‌ای است و خواسته‌های افراد از خداوند متعال نیز در ماه باید خواسته‌هایی ویژه باشد.


وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های ما در این ماه باید فرج و سلامتی حضرت ولیعصر (عج) باشد و از خداوند بخواهیم که معرفت واقعی نسبت به آن حضرت را به ما عطا کند که اگر این معرفت و شناخت حقیقی وجود نداشته باشد به گمراهی کشیده می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه هرکس امام زمانش را خوب بشناسد نسبت به شناخت خداوند متعال نیز توفیق پیدا می‌کند، ابراز داشت: در قرآن ده‌ها آیه شریف پیرامون وجود نازنین امام زمان (ع) آمده است، یکی از محورهای آیاتی که در ارتباط با امام زمان (عج) نازل شده است، این مسئله را برای ما روشن می‌کند که امام غائب است.

میردامادیان گفت: اصل این است که بپذیریم امام در پرده غیبت است، ظاهر نیست و اگر انسان این را بداند فریب مدعیان دروغین مهدویت را نمی‌خورد، برخی‌ها ادعای می‌کنند رابط مردم با امام زمان هستند، بنا بر آیات قرآن این ادعا کذب است.

وی با کذب شمردن ادعای زندگی امام زمان (ع) در جزیره خضرا بیان داشت: طبق آیات و روایات کسی از مکان آن حضرت خبر ندارد و هرکس این ادعا را داشته باشد، کذاب و دروغگوست.

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه کسانی مانند علامه حلی و مرحوم ابوالحسن اصفهانی بوده‌اند که امام زمان (ع) را زیارت کرده‌اند، اظهار داشت: اصل بر این است که امام در پرده غیبت است و این نیست که اگر کسی امام زمان (ع) را ببیند از سایرین برتر است، ممکن است بنا بر حکمتی شخصی امام زمان را ببیند، اما این دلیل نمی‌شود که بر دیگران برتری داشته باشد.

میردامادیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیات ابتدایی سوره بقره، ابراز داشت: از نشانه‌های اهل تقوی این است که همه چیز را مادی نمی‌بینند، چیزهای زیادی در غیب است و انسان باید به آن اعتقاد و ایمان داشته باشد.

وی ادامه داد: برخی آیات قرآن کریم هفت تا هفتاد بطن دارند، امام حسین (ع) فرمودند قرآن چهار اصل و پایه دارد، یکی الفاظ قرآن است، دوم لطایف قرآن، سوم کنایات قرآن و چهارم حقایق قرآن که از حقایق قرآن کسی جز پیامبران و امامان خبر ندارند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) در تفسیر متقین و ایمان به غیب در این آیات سوره بقره بیان داشت: امام صادق (ع) فرمودند متقین یعنی شیعه علی (ع) و «هدی للمتقین» یعنی قرآن کریم کتابی است که شیعیان واقعی را راهنمایی می‌کند و اگر کسی شیعه واقعی نباشد نمی‌تواند از قرآن کریم استفاده کند.

میردامادیان افزود: امام در تفسیر کلمه «غیب» در این سوره می‌فرمایند این غیب یعنی امام غایب و این مسئله به معنای آن است که از نشانه‌های شیعیان واقعی ایمان به امام غایب و امام زمان (ع) است.

وی ادامه داد: برخی شبهه وارد می‌کنند که امام غایب چه فایده‌ای برای بشر دارد، حضرت فرمودند امام غایب مانند خورشیدی است که پشت ابر است ولی ما از نور، برکات و فیوضات خورشید پشت ابر بهره می‌بریم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه ما در کشورمان به زیبایی برکات حضرت حجت را می‌بینیم، تصریح کرد: دشمنان تمام قوایشان را در مقابل شیعه امیرالمؤمنین (ع) جمع کرده‌اند و چه بسیار توطئه‌ها که علیه ما طراحی می‌شود، اما شیعه در برابر همه توطئه‌ها ایستادگی کرده است، اگر دعای امام زمان (ع) نبود از شیعه چیزی نمی‌ماند و همه این برکات حاصل وجود نورانی حضرت ولی عصر (عج) است.

منبع: آینده روشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Slots