نماز تجلی‌گاه عروج مومن

اسلامی و شیعه - نماز - ستون دین - اقامه نماز - مهدی صفری - ستاد اقامه نماز - گروه فرهنگی نماز تجلی‌گاه عروج مومن - پایگاه حفظ و نشر ارزش های نماز و عبادت با خدا

نماز تجلی‌گاه عروج مومن

اسلامی و شیعه - نماز - ستون دین - اقامه نماز - مهدی صفری - ستاد اقامه نماز - گروه فرهنگی نماز تجلی‌گاه عروج مومن - پایگاه حفظ و نشر ارزش های نماز و عبادت با خدا

کتابخانه
پرسش و پاسخ
احادیث معراجی
پیوندها
کانال ما در آپارت
نظرسنجی
درباره
نماز معراج مومن است؛
کسی که قلبش همواره آکنده از حضور خداست؛
معراج یعنی تمرین پرواز بلکه خود پرواز؛ پرواز از تنگنای ملک به فراخنای ملکوت واز طبیعت پست به حقیقت محض پرکشیدن به سوی آستانی که برای پرواز هیچ محدودیتی ندارد.

اگر سنگینی گناه زمین گیرت نکرده باشد؛

اگر بند بند تعلق تو را میخکوب خاک نکرده باشد؛

اگر بال پروازت در آتش عصیان نسوخته و در یک سخن اگر خودت حال پریدن وپر زدن داشته باشی؛

اگر روزی چند بار آنجا بروی کم کم از این جا فاصله می گیری و به آنجا دل می بندی.

پس باید همراه نماز بریدن از اینجا با شد،وهر نماز،آخرین آهنگ کنده شدن از این دنیا وهمانند آخرین پله ای که برای صعود قدم بر آن می نهی.

از این روست که:«نماز تجلی گاه عروج مومن» است.
گالری تصاویر
برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید
فراخوان لذت بخش ترین نماز
آخرین نظرات
دفتر مراجع
سايت دفتر امام خامنه اي

سايت دفتر آيت الله سيستاني

سايت دفتر آيت الله صافي گلپايگاني

سايت دفتر آيت الله محمد تقي بهجت

سايت دفتر آيت الله وحيد خراساني

سايت دفتر آيت الله مکارم شيرازي

سايت دفتر آيت الله تبريزي

سايت دفتر آيت الله فاضل لنکراني

لوگو مسابقه

چهارمین دوره مسابقات وبلاگ نویسی سراسری با موضوع نماز

کد لوگو

نماز تجلی‌گاه عروج مومن


همه‌ دنیا بحث مهدویت آینده بشریت را دارند

آئین پایانی جشنواره‌های رسانه‌های دیجیتال خانواده و رسانه‌های دیجتال مهدوی با حضور «سیدمحمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،«حسن علیزاده» رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال«سعید شفیعی»دبیر اولین جشنواره رسانه های دیجیتال مهدوی ، جمعی از فعالان رسانه‌های مجازی و خبرنگاران رسانه های گروهی در ساختمان فرهنگ برگزار شد. 

در این مراسم سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت: مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال تاکنون در برگزاری برنامه‌های مانند جشنواره‌ها، حمایت‌ از بازی‌های رایانه‌ای و ساخت تیزرهای تبلیغاتی فعال بوده است . 



وی افزود: متاسفانه به دلیل محدودیت‌های اعتباری ادامه پخش تیزرهای تبلیغاتی متوقف شد در حالی که این امر در نوبه خود تأثیر بسزایی داشت که امیدواریم این حرکت فرهنگ‌ساز استمرار داشته باشد. حوزه دیجیتال و فناوری عرصه بسیار وسعی است وارسال ۲۷۰ اثر به بخش رسانه‌های دیجیتال خانواده و ۳۹۰ اثر به بخش رسانه‌های دیجیتال مهدوی نشان دهنده رونقی این نوع جشنواره ها است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: دولت های نهم و دهم روحیه کمک به هم نوع و حمایت را ترویج دادند، تا جایی که در سفر به استان‌ها نامه‌های اهالی مناطق محروم، روستاها و شهرستان‌ها جمع‌آوری و ترتیب اثر داده می‌شد. البته نه اینکه دولت صرفا به این مسائل جزئی می‌پرداخت بلکه اقداماتی کلان مثل راه‌سازی ، سدسازی و مسکن هم می‌پرداخت این روحیه با فرهنگ اسلامی‌ ما سازگار است.و امیدوارم در آینده هم این گونه کارها در دولتها ادامه داشته باشد. 

وی خاطرنشان کرد: وبلاگ‌ها، وبگا‌ه‌ها، پایگاه‌های اینترنتی محتوای تلفن همراه، هنرهای دیجیتال و بازی‌های رایانه‌‌ای کاربران بسیاری دارند تا جایی که ضریب نفوذشان افزایش یافته است بنابراین این حوزه‌ها باید مورد توجه قرار گیرند چرا که تعداد کاربران فضای مجازی روز به روز افزایش می‌یابد و مرکز توسعه فناوری اطلاعات رسانه‌های دیجیتال در دولت نهم شکل گرفت و در دولت دهم گستردتر شد و به این حوزه‌ها ساماندهی یافت. 

حسینی در ادامه اضافه کرد: همه‌ دنیا بحث مهدویت آینده بشریت را دارند که تعداد فیلم‌های ساخته درباره آخر الزمان، مصداق این موضوع است آنها آسیب‌شناسی می‌کند تا همانطور که امروزه بر جهان سلطه دارند بتوانند آینده راهم مدیریت کنند در چنین شرایطی ما باید از معارف ناب اسلامی، قرآن کریم، روایات بهره بگیریم و در قالب پر جاذبه، زیبا و قابل فهم برای همه کاربران ارائه دهیم. ازطرفی امروز بحث مهدویت، مسئله‌ای است که سبب وفاق بین مسلمانان است هم‌اکنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون مسلمان و دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون مسسیحی داریم. 

وی عنوان داشت: با وجود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون مسلمان نمی‌توان گفت اسلام بر کل جهان حاکم شده است. امام نشان می‌دهد که در آینده تحولاتی رخ خواهد داد و نسلی از پیامبر اکرم(ص) پرچمدار اسلام ناب محمدی خواهد بود. بنابراین ما باید با ظرافت مسائل را مطرح کنیم تا به ایجاد وحدت و همگرایی در جهان اسلام برسیم در شرایطی که بر طبل نزاع و جدایی می‌کوبند. 

حسینی ابرازداشت: خانواده همیشه از اهیمت بالایی برخودر بوده است و در جشنواره رسانه‌های دیجیتال نیز تلاش شده بود که به خانواده نگاه درستی شود. چرا که یکی از نقاط قوت موضوع تحکیم بنیان خانواده است. در غرب شاهد فروپاشی خانواده‌ها هستیم بنابر این در فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال می‌توان موضوع حجاب و پوشش الگوهای حجاب تربیت فرزندان و خانواده اسلامی ایرانی را گسترش داد. 

وی یادآورشد: سیاستگذاری و حمایت، وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که باید محقق شود و اگر بنیاد، مؤسسه و مرکزی وابسته به دولت شکل می‌گیرد به این معنی نیست که دولت همه چیز را در دست گرفته بلکه با اتکاء به بخش خصوصی مباحث را ادامه می‌دهد و از آنجا که قرار است در هفته دو اثر مکتوب در حوزه رسانه‌های دیجیتال منتشر شود.

بناباین گزارش ؛ در پایان این مراسم از خالقان آثار برتر جشنواره های رسانه های دیجیتال مهدوی و خانواده با حضور«سیدمحمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و «حسن علیزاده» رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال تقدیر به عمل آمد. ضمن اینکه از سه کتاب« با فرزندان در اینترنت»، «حفاظت از کودکان برخط آنلاین» و «فناوری‌ها و روش‌ها ترجمه گزارش کمیسیون حفاظت از کودکان برخط و بازی کاری»رونمایی شدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Slots