نماز تجلی‌گاه عروج مومن

اسلامی و شیعه - نماز - ستون دین - اقامه نماز - مهدی صفری - ستاد اقامه نماز - گروه فرهنگی نماز تجلی‌گاه عروج مومن - پایگاه حفظ و نشر ارزش های نماز و عبادت با خدا

نماز تجلی‌گاه عروج مومن

اسلامی و شیعه - نماز - ستون دین - اقامه نماز - مهدی صفری - ستاد اقامه نماز - گروه فرهنگی نماز تجلی‌گاه عروج مومن - پایگاه حفظ و نشر ارزش های نماز و عبادت با خدا

کتابخانه
پرسش و پاسخ
احادیث معراجی
پیوندها
کانال ما در آپارت
نظرسنجی
درباره
نماز معراج مومن است؛
کسی که قلبش همواره آکنده از حضور خداست؛
معراج یعنی تمرین پرواز بلکه خود پرواز؛ پرواز از تنگنای ملک به فراخنای ملکوت واز طبیعت پست به حقیقت محض پرکشیدن به سوی آستانی که برای پرواز هیچ محدودیتی ندارد.

اگر سنگینی گناه زمین گیرت نکرده باشد؛

اگر بند بند تعلق تو را میخکوب خاک نکرده باشد؛

اگر بال پروازت در آتش عصیان نسوخته و در یک سخن اگر خودت حال پریدن وپر زدن داشته باشی؛

اگر روزی چند بار آنجا بروی کم کم از این جا فاصله می گیری و به آنجا دل می بندی.

پس باید همراه نماز بریدن از اینجا با شد،وهر نماز،آخرین آهنگ کنده شدن از این دنیا وهمانند آخرین پله ای که برای صعود قدم بر آن می نهی.

از این روست که:«نماز تجلی گاه عروج مومن» است.
گالری تصاویر
برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید
فراخوان لذت بخش ترین نماز
آخرین نظرات
دفتر مراجع
سايت دفتر امام خامنه اي

سايت دفتر آيت الله سيستاني

سايت دفتر آيت الله صافي گلپايگاني

سايت دفتر آيت الله محمد تقي بهجت

سايت دفتر آيت الله وحيد خراساني

سايت دفتر آيت الله مکارم شيرازي

سايت دفتر آيت الله تبريزي

سايت دفتر آيت الله فاضل لنکراني

لوگو مسابقه

چهارمین دوره مسابقات وبلاگ نویسی سراسری با موضوع نماز

کد لوگو

نماز تجلی‌گاه عروج مومن


امام خمینی و بهائیت

مروری بر دیدگاه امام خمینی (ره ) درباره این فرقه خواهیم داشت , مروری که عمق بینش بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در این زمینه را کاملا به نمایش میگذارد.


از دیدگاه امام خمینی , فرقه بهائی , یک گرایش مذهبی نیست بلکه یک حزب سیاسی است که در گذشته مزدور و جاسوس انگلیس بوده است و اکنون نیز عامل قدرت های استکباری , به ویژه آمریکا می باشد و با صهیونیسم , همسو , متحد , و دارای هدف مشترک است و به عبارت دیگر , بهائی , عامل صهیونیسم نیز می باشد.

امام خمینی که بر حزب بودن و جاسوس بودن فرقه بهائی تاکید مکرر دارد , ویژگی های منفی ذیل را نیز برای فرقه مذکور برمی شمارد : ضدیت و عناد دیرینه با اسلام و مسلمانان , توطئه گری مستمر علیه اسلام و مسلمانان , تلاش و توطئه مداوم برای کسب قدرت سیاسی و به دست گرفتن حکومت از زمان ناصرالدین شاه تاکنون , نفوذ در میان مراکز و محافل و جریان های سیاسی و اجتماعی به منظور منحرف کردن و یا به دست گرفتن عنان این جریان ها و مراکز , تحریک رژیم شاه برای مبارزه با اسلام و مسلمانان و تلاش برای استحکام روابط رژیم شاه با رژیم صهیونیستی , اتحاد و همدستی با رژیم شاه علیه اسلام و علیه میهن , و بسیاری از ویژگی های منفی دیگر .

اکنون به منظور فهم بهتر سخنان و دیدگاه های امام خمینی درباره فرقه استعمار ساخته بهائی , مروری بسیار اجمالی و فهرست گونه , بر توطئه ها و عملکرد خیانت آمیز فرقه مذکور به اسلام و ایران می نماییم .
از همان ابتدا که فرقه بهائی توسط استعمار انگلیس پدید آمد , سران و پیروان این فرقه پس از مقدماتی به انحای مختلف در صدد برآمدند حکومت و قدرت سیاسی را دردست بگیرند و تحت حمایت انگلیس , دولتی تشکیل بدهند. برای همین منظور بود که شورش هایی در سراسر ایران به راه انداختند و توطئه هایی را به منظور کشتن امیرکبیر و سایر افرادی که در برابر آن ها ایستاده بودند , تدارک دیدند. البته نخستین حرکت سازمان یافته بهائیان برای تصاحب قدرت , به شکست انجامید , ولی آن ها از توطئه های مداوم باز نایستادند و به طور مستمر تلاش نمودند. آخرین موجی که بهائیان برای کسب قدرت سیاسی به راه انداختند و تا حدود زیادی نیز توانستند به طور غیررسمی , قدرت سیاسی و مالی و… را به دست بگیرند , به دهه چهل همین قرنی که در آن قرار داریم , باز می گردد . در آغاز سال ۱۳۴۰ هـ . ش , بعد از آن که مرجع مشهور و قدرتمند شیعه حضرت آیت الله العظمی بروجردی رحلت کرد , بسیاری از جریان های سیاسی و اجتماعی و فرقه ای که نسبت به دین اسلام کینه داشتند و دشمن میهن و ملت ایران نیز محسوب می شدند , ناگهان به حرکت افتادند. یکی از این جریان ها , فرقه منحرف بهائی بود. فرقه مذکور که در این زمان با صهیونیسم و استکبار کاملا پیوند خورده و عاملی برای آن ها شده بود , به شدت به حرکت افتاد تا با حرکت خزنده , نیمه پنهان و غیررسمی , حاکمیت سیاسی را در ایران به دست گیرد و یا این که حداقل چنان نفوذی در حاکمیت سیاسی پیدا کند که بتواند روند امور و سیاست های کلی را در جهت اهداف این فرقه , تنظیم نماید. به همین دلیل , هنگامی که امام خمینی در آغاز دهه چهل در واکنش به همه توطئه هایی که علیه اسلام و میهن تدارک می یافت , قیام کرد , موضوع مبارزه با نفوذ روزافزون بهائیان و کودتای آرام آن ها برای کسب حاکمیت سیاسی را یکی از اهداف قیام اعلام کرد. در این زمان , امام خمینی , توطئه مداوم و تاریخی بهائیان برای کسب قدرت سیاسی و برانداختن اسلام را یادآوری کرد و فرمود :

عمال اسرائیل در ایران , هر جا انگشت می گذاری , می بینی که یکی از اینها در مراکز حساس , مراکز خطرناک , والله مراکز خطرناک برای تاج این آقا , ملتفت نیستند اینها , اینها آنها بودند که در شمیران تهران توطئه کردند ناصرالدین شاه را بکشند , مملکت ایران را قبضه کنند , شما تاریخ نگاه کنید , تاریخ که می دانید , در نیاوران توطئه کردند , در نیاوران چند نفر رفتند ناصرالدین شاه را ترور کنند و یک عده هم در تهران بودند که حکومت را قبضه کنند. اینها حکومت را از خودشان می دانند , اینها در کتابهایشان نوشته اند , در مقالاتشان نوشتند حکومت مال ماست , باید ما یک سلطنت جدیدی به وجود بیاوریم , یک حکومت جدیدی به وجود بیاوریم , حکومت عدل . همینهایی که یک همچنین سونظرها و سونیتهایی را دارند , از دربار گرفته تا آن آخر مملکت از این اشخاص آنجا موجود است .

آقا بترسید شما از اینها , یک جانورهایی هستند اینها. در وزارتخانه موجود است , من انگشت رویش گذاشتم دیدم , یکی از وزرا گفت نیست اینطور , بعد شاهد برایش فرستادم , شاهد برایش فرستادم که با سند نوشته بود که این جوری است . الان هم موجود است و من اسم کثیفش را نمی دانم . در وزارتخانه موجود است , در ـ عرض می کنم که ـ ارتش موجود است . خوب ای ارتش محترم توی دهن اینها بزن , تو مسلمانی . صاحب منصبان ارتش بسیارشان مردم خوبی هستند با من هم گاهی رابطه دارند , یعنی رابطه ای که پیغام می دهند , اینها بعضیشان خوب هستند , خوب جلو بگیرند از اینها , جلو بگیرند از یک اشخاصی که با مذهبشان مخالف اند , با تخت و تاجشان مخالف اند , با مملکتشان مخالف اند , با استقلالشان مخالف اند , با اقتصادشان مخالف اند , خوب شما جلو بگیرید , بروید خواهش کنید که اینها را بیرون کنند , از بزرگ ترها خواهش کنید

همچنین بیان فرمودند:"اسلام و مذهب مقدس جعفری سدی است در مقابل اجانب و عمال دست نشانده آنها چه راستی و چه چپی و روحانیت که حافظ آن است سدی است که با وجود آن ، اجانب نمی توانند به نحوی که دلخواه آنان است با کشورهای اسلامی و خصوص با کشور ایران رفتار کنند. لهذا قرن ها است که با نیرنگ های مختلف برای شکستن این سد نقشه می کشند گاهی از راه مسلط کردن عمال خبیث خود بر کشورهای اسلامی و گاهی از راه ایجاد مذاهب باطله و ترویج بابیت و بهاییت و وهابیت و گاهی از طریق احزاب انحرافی. امروز که مکتب بی اساس مارکس با شکست مواجه است و بی پایگی آن برملا شده است عمال اجانب که خود بر ضد مکتب آن هستند در ایران از آن ترویج می کنند برای شکستن وحدت اسلامی و کوبیدن قرآن کریم و روحانیت در ایران که مهد تربیت اهل بیت عصمت و طهارت است و با زنده بودن این مکتب بزرگ هرگز اجانب غارت گر به آرزوی غیر انسانی خود نمی رسند ناگزیر هستند مذهب مقدس تشیع و روحانیت را که پاسداران آن است به هر وسیله تضعیف کنند و بکوبند."

منبع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Slots