نماز تجلی‌گاه عروج مومن

اسلامی و شیعه - نماز - ستون دین - اقامه نماز - مهدی صفری - ستاد اقامه نماز - گروه فرهنگی نماز تجلی‌گاه عروج مومن - پایگاه حفظ و نشر ارزش های نماز و عبادت با خدا

نماز تجلی‌گاه عروج مومن

اسلامی و شیعه - نماز - ستون دین - اقامه نماز - مهدی صفری - ستاد اقامه نماز - گروه فرهنگی نماز تجلی‌گاه عروج مومن - پایگاه حفظ و نشر ارزش های نماز و عبادت با خدا

کتابخانه
پرسش و پاسخ
احادیث معراجی
پیوندها
کانال ما در آپارت
نظرسنجی
درباره
نماز معراج مومن است؛
کسی که قلبش همواره آکنده از حضور خداست؛
معراج یعنی تمرین پرواز بلکه خود پرواز؛ پرواز از تنگنای ملک به فراخنای ملکوت واز طبیعت پست به حقیقت محض پرکشیدن به سوی آستانی که برای پرواز هیچ محدودیتی ندارد.

اگر سنگینی گناه زمین گیرت نکرده باشد؛

اگر بند بند تعلق تو را میخکوب خاک نکرده باشد؛

اگر بال پروازت در آتش عصیان نسوخته و در یک سخن اگر خودت حال پریدن وپر زدن داشته باشی؛

اگر روزی چند بار آنجا بروی کم کم از این جا فاصله می گیری و به آنجا دل می بندی.

پس باید همراه نماز بریدن از اینجا با شد،وهر نماز،آخرین آهنگ کنده شدن از این دنیا وهمانند آخرین پله ای که برای صعود قدم بر آن می نهی.

از این روست که:«نماز تجلی گاه عروج مومن» است.
گالری تصاویر
برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید
فراخوان لذت بخش ترین نماز
آخرین نظرات
دفتر مراجع
سايت دفتر امام خامنه اي

سايت دفتر آيت الله سيستاني

سايت دفتر آيت الله صافي گلپايگاني

سايت دفتر آيت الله محمد تقي بهجت

سايت دفتر آيت الله وحيد خراساني

سايت دفتر آيت الله مکارم شيرازي

سايت دفتر آيت الله تبريزي

سايت دفتر آيت الله فاضل لنکراني

لوگو مسابقه

چهارمین دوره مسابقات وبلاگ نویسی سراسری با موضوع نماز

کد لوگو

نماز تجلی‌گاه عروج مومن


امام خمینی از نگاه دیگران

شخصیت امام، علاوه بر برانگیختن تحسین جهانیان، دشمنان امام و انقلاب را هم بر آن داشت تا از ویژگی های خیره کننده او سخن به میان آورند. خواندن این نظرها و سخن ها، برای شناخت بیشتر امام خمینی و انقلاب اسلامی سودمند است و به ما کمک می کند تا بیشتر قدر این انقلاب الهی را بدانیم.

تایمز لندن
 

«امام خمینی مردی بود که توده ها را با کلام خود مسحور کرد. وی به زبان مردم عادی سخن می گفت و به طرفداری فقیر و محروم، اعتماد به نفس می بخشید. این احساس آن ها را قادر ساخت تا هر کسی را که سر راهشان بایستد، از بین ببرند. وی به مردم نشان داد که حتی می توان در برابر قدرت هایی مثل امریکا ایستاد و نهراسید.»

روزنامه هرالد
 

«آیت الله خمینی (ره) انقلابی خستگی ناپذیری بود که تا آخرین لحظه حیات به آرزوی خود برای پی ریزی یک جامعه اسلامی و حکومت اسلامی در ایران وفادار ماند. آیت الله خمینی (ره) در آن چه برای سرزمین باستانی اش می خواست لحظه ای درنگ نکرد. وی خود را مأمور می دانست که می باید ایران را از آن چه فساد و انحطاط غرب می دید پاک کند و خلوص اسلامی را به ملت باز گرداند.»

روزنام الشعیب لبنان
 

امام خمینی برای دفاع از محرومان جهان، پرچم اسرائیل را از آسمان ایران اسلامی به زیر کشید و به جای آن برای نخستین بار پرچم فلسطین را برافراشت و دروازه های شرقی کشور ایران را به روی مجاهدین مسلمان افغانی باز گذاشت.
امام خمینی (ره) گورباچف را به اسلام دعوت کرد و حکم اعدام مرتدی همچون سلمان رشدی را صادر کرد و با این عمل کاری کرد که پس از پیامبر بزرگوار اسلام و خلفای راشدین صورت نپذیرفته بود.
امام به تشویق مسلمانان برای سازماندهی صدها مؤسسه تبلیغاتی در اروپا و امریکا همت گماشت و ازاین طریق هزاران تن از مردم این کشورها به اسلام گرویدند. دست آوردهای درخشان 89 سال زندگی این مرد بزرگ را تاریخ با حروف طلا ثبت خواهد کرد.

امام خمینی (ره) از نگاه دیگران

رئیس جمهور سودان
 

جمهوری اسلامی ایران، اولین دولت اسلامی تشکیل شده در قرن اخیر است. مردم سودان خواستار اجرای احکام اسلامی در کشور خود هستند و در این رابطه به تجربیات ایران نیازمندند. دیدار اخیر من با مقامات جمهوری اسلامی ایران بسیار رضایت بخش بود. من در آن دیدار خواستار ایجاد روابط نزدیک و پایدار با جمهوری اسلامی ایران شدم و گسترش روابط بین جمهوری اسلامی ایران و سودان را قدم مثبتی در جهت ایجاد هسته مرکزی وحدت کشورهای اسلامی می دانم. مردم سودان به هیچ وجه خاسته امپریالیسم مبنی بر صرف نظر کردن از اجرای احکلام اسلامی در این کشور نخواهد شد.

رئیس جمهور کره شمالی
 

به مبارزه مردم ایران احترام می گذاریم و پیروزی آن ها را آرزومندیم. مردم ایران تحت رهبری حضرت آیت الله خمینی تلاش می کنند از حاکمیت کشور و تمامیت ملی دفاع کنند، درحالی که از زمان پیروزی انقلاب شجاعانه بر مشکلات گوناگون در راه پیشرفت خود غلبه کردن و زندگی نوینی را به وجود آوردند. مبارزه سرسختانه ایران علیه امپریالیسم امریکا را بسیار عالی ارزیابی می کنیم. مردم ایران با شجاعت، تجاوز امپریالیسم را عقب راندند. ملت ایران در غلبه بر مشکلات بسیاری که سد راهشان بود به موفقیت های بزرگی دست یافتند.

دکتر ابراهیم دسوقی شتا، استاد زبان های شرقی دانشگاه قاهره
 

بی گمان، انقلاب اسلامی ایران را اگر مهم ترین رویداد تاریخی معاصر ندانیم، باید مهم ترین رخداد سده چهاردهم هجری قمری دانست. پیروزی شگفت این انقلاب بایستی مورد بحث و پژوهش پیگیر پژوهشگران جهان قرار گیرد، زیرا برای نخستین بار در تاریخ، مردمی ستمدیده با دست های خالی و سینه های گشوده با یک سلاح، آن هم ایمان در برابر حکومت بیدادگرایستادند و با پایداری و جان فشانی خود، تمام نیروهای سرکش طاغوتی را درهم شکستند و آن را به زباله دان تاریخ انداختند و این رویداد عظیم به نوبه خود نشان داد که سلاح ایمان، شکست ناپذیر است و همچنین اثبات کرد که اسلام تا چه اندازه با بنیادها و اصول انقلابی سرنوشت ساز ملت ها هماهنگی و سازگاری دارد و تا چه اندازه کشورهای اسلامی می توانند، این سلاح را به کار گیرند، سلاحی که همچون آتش زیر خاکستر در دل مردم درخشش و حیات دارد.

ژنرال محمد ضیاء الحق، رئیس جمهور فقید پاکستان
 

این انقلاب پدیده جدیدی در جهان امروز است. ایران نقش بسیار مهمی رادر این پدیده ایفا و اسلام راستین را منعکس کرده است. ایران تاکنون با عدم تعهد نسبت به ابرقدرت ها تشخص خود را حفظ کرده است. این نقش قابل ملاحظه ای است و ما به این دلیل ازایران تقدیر می کنیم.

روزنامه اسپانیایی ال موندو
 

ایران قدرت برترمنطقه و مشعل دار جهان اسلام است. ایران که اکنون نقش مهمی در منطقه دارد، تنها کشور قابل اعتماد است. جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به شرایط فعلی، هشت سال مبارزه در جنگ با عراق را که توسط غرب حمایت می شد، تحمل کرد و در نهایت به پیروزی رسید. در طول جنگ عراق با ایران، غرب مانند همیشه بدترین و مهلک ترین تصمیم را گرفت و بدین وسیله صدام را به یک ماشین جنون آمیز کشتار تبدیل کرد. ایران اکنون از یک سو در جنگ بی طرف است و هم زمان با آن از مردم عراق به عنوان مسلمانانی که مورد تجاوز قرار گرفته اند، حمایت می کند.


منبع:نشریه انتظار نوجوان، شماره 55

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Slots