نماز تجلی‌گاه عروج مومن

اسلامی و شیعه - نماز - ستون دین - اقامه نماز - مهدی صفری - ستاد اقامه نماز - گروه فرهنگی نماز تجلی‌گاه عروج مومن - پایگاه حفظ و نشر ارزش های نماز و عبادت با خدا

نماز تجلی‌گاه عروج مومن

اسلامی و شیعه - نماز - ستون دین - اقامه نماز - مهدی صفری - ستاد اقامه نماز - گروه فرهنگی نماز تجلی‌گاه عروج مومن - پایگاه حفظ و نشر ارزش های نماز و عبادت با خدا

کتابخانه
پرسش و پاسخ
احادیث معراجی
پیوندها
کانال ما در آپارت
نظرسنجی
درباره
نماز معراج مومن است؛
کسی که قلبش همواره آکنده از حضور خداست؛
معراج یعنی تمرین پرواز بلکه خود پرواز؛ پرواز از تنگنای ملک به فراخنای ملکوت واز طبیعت پست به حقیقت محض پرکشیدن به سوی آستانی که برای پرواز هیچ محدودیتی ندارد.

اگر سنگینی گناه زمین گیرت نکرده باشد؛

اگر بند بند تعلق تو را میخکوب خاک نکرده باشد؛

اگر بال پروازت در آتش عصیان نسوخته و در یک سخن اگر خودت حال پریدن وپر زدن داشته باشی؛

اگر روزی چند بار آنجا بروی کم کم از این جا فاصله می گیری و به آنجا دل می بندی.

پس باید همراه نماز بریدن از اینجا با شد،وهر نماز،آخرین آهنگ کنده شدن از این دنیا وهمانند آخرین پله ای که برای صعود قدم بر آن می نهی.

از این روست که:«نماز تجلی گاه عروج مومن» است.
گالری تصاویر
برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید
فراخوان لذت بخش ترین نماز
آخرین نظرات
دفتر مراجع
سايت دفتر امام خامنه اي

سايت دفتر آيت الله سيستاني

سايت دفتر آيت الله صافي گلپايگاني

سايت دفتر آيت الله محمد تقي بهجت

سايت دفتر آيت الله وحيد خراساني

سايت دفتر آيت الله مکارم شيرازي

سايت دفتر آيت الله تبريزي

سايت دفتر آيت الله فاضل لنکراني

لوگو مسابقه

چهارمین دوره مسابقات وبلاگ نویسی سراسری با موضوع نماز

کد لوگو

نماز تجلی‌گاه عروج مومن


تحریم ،تاوان دینداری مردم ایران

حضرت امام خمینی فرمودند: «آمریکا و اسرائیل با اساس اسلام دشمنند چرا که اسلام و کتاب و سنّت را خار راه خود و مانع چپاولگریشان می‌دانند چرا که ایران با پیروی ازهمین کتاب و سنّت بود که در مقابل آنان بپاخاست و انقلاب نمود و پیروز شد.»



مقام معظم رهبری: «امروز دشمنی اردوگاه استکبار با ایران اسلامی بخاطر اسلام است آن‌ها با اسلام دشمن هستند که برجمهوری اسلامی ایران فشار وارد می‌کنند والله آمریکا از هیچ چیزملت ایران به قدر مسلمان‌بودن و پایبندی به اسلام ناب محمدی (ص) ناراحت نیست او می‌خواهد شما ازاین پایبندی دست بردارید.»

وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا در جریان نشستی در لوکزامبورگ در اقدامی خصمانه اعمال تحریم‌های تازه‌ای را علیه کشورمان تصویب کردند. تحریم و تحریم و تحریم و تهدید و ترور و توطئه و فریب و دروغ و.. و همچنان این سناریو ادامه دارد.

 

علت دشمنی غربی‌ها با مردم ایران

چرا غربی‌ها از مردم ایران نفرت دارند و با آن‌ها دشمن هستند؟ چرا ۳۳سال هست که مردم را تحت فشار می‌گذارند و آن‌ها را اذیت و تحریم و تهدید و ترور می‌کنند؟

مردم ایران که سال‌ها اسیر حکومتهای دیکتاتوری پادشاهان شده بودند و در زمان دیکتاتوری پهلوی که کاملا مطیع قدرتهای غربی شده بود به آخر خط رسیده و بعلت وابستگی به بیگانگان و فقر شدید و موضوع دین ستیزی خاندان پهلوی و چالش و مخالفت آن‌ها بامقوله دین اسلام واحکام و…. به رهبری امام خمینی ره قیام کرده و در حالی که رژیم شاهنشاهی از پشتیبانی گسترده منطقه‌ای و بین‌المللی برخوردادر بود و به ابر قدرتهای بزرگ تکیه کرده بود اما سرانجام در بیست و دوی بهمن پنجاه و هفت سقوط کرد و با قیام و مخالفت مردم فروپاشید.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران حادثه مهم و حیرت‌انگیزی برای جهان بود که این حادثه بزرگ از یکسو موج شوق و امیدواری را در میان مسلمانان و مستضعفین جهان برانگیخت و ازسوی دیگرمعادلات سیاسی استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان به هم زد و با نفی هرگونه سلطه‌جویی و سلطه‌پذیری و دفاع از حقوق همه مسلمانان و عدم تعهد در برابر قدرتهای سلطه‌گرسبب کینه و دشمنی استکبارجهانی و کشورهای غربی با آن شد.

نیروی این انقلاب مردمی و اسلامی بدون هیچ‌گونه مرزبندی طبقاتی و گروهی بوده و ایدئولوژی ان اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله می‌باشد که سازش با نظامهای رایج دنیا ندارد و اعتقاد به اسلام و موازین و ارزشهای آن و همچنین عشق به خاندان پیامبر و اسوه بودن آنان برای مردم و مقابله با مظاهر فاسد فرهنگ غرب و تهاجم همه جانبه سلطه استعماری برای از بین بردن هویت اعتقادی و فرهنگی یکی از عوامل اصلی انقلاب مردم مسلمان بود.

دلیل اصلی کینه و دشمنی قدرتهای زورگو و پوشالی جهان، استقلال و دینداری ملت ایران می‌باشد. عنی غربی‌ها دوست ندارند مردم مستقل بوده و پیشرفت کنند بدون آنکه به آن‌ها وابسته باشند. حیا و ذات غربی‌ها در چپاول ملت‌ها و غارت سرمایه ملی آن‌ها و مخالفت با دین و مذهب می‌باشد چون این‌ها سدی محکم در برابر زیاده خواهیهای آنان می‌باشد. اسلامی بودن انقلاب و تقابل فرهنگ دینی با فرهنگ غرب علت اصلی دشمنی‌های پایان ناپذیر قدرتهای سلطه‌گر با انقلاب است.

 انقلاب اسلامی با شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» این واقعیت را آشکار ساخت که نظام جمهوری‌اسلامی الگو‌برداری ازشرق و غرب و در نتیجه پیوستگی به این دو اردوگاه را به شدت نفی می‌نماید و خود دارای ارزش و اصول مستقلی است که توده‌های مردم خواهان آن هستند علت مهم دشمنی دوایر قدرت با نظام نوپای جمهوری‌اسلامی هم به همین جهت بود که الگوی جدیدی فرا راه انسانهای با فکر و آزاده بخصوص مسلمانان قرار داد.

نوام چامسکی نویسنده مشهور آمریکایی معتقد است که دشمنی‌ها، توطئه‌‌ها و مخالفتهای آمریکا و کشورهای غربی علیه ایران به دلیل استقلال و تن در ندادن این کشور به سلطه و استعمار غرب است لذا می‌گوید: «تا زمانی که ایران مستقل بماند و در برابر سلطه آمریکا سر تعظیم فرود نیاورد دشمنی‌ها ومخالفتهای آمریکا ادامه خواهد داشت، جمهوری اسلامی ایران از نظر آمریکا غیرقابل پذیرش است چون از استقلال خود چشم‌پوشی نمی‌‌کند.»

مارتین ایندایک (معاون خاور‌میانه‌ای وزارت خارجه ‌آمریکا): «مجازات وتنبیه انقلاب اسلامی درس عبرتی برای کشورهایی خواهدبودکه درمسیر استقلال ورهایی از سلطه آمریکا گام برمی‌دارند.»

الکساندر هیک (وزیر دفاع اسبق آمریکا) می‌گوید: «به نظر من خطرناک‌تر و مهم‌تر ازاین مشکلات بین‌المللی عواقب گسترش بنیاد‌گرایی اسلامی است که در ایران پاگرفته، اگر این از کنترل خارج شود منافع ابرقدرت‌ها را به خطرناک‌ترین وجه به مخاطره خواهد انداخت.»

برژنسکی نظریه‌پرداز مشهورآمریکایی: «موقعیت استراتژیک ایران آن چنان برای غرب اهمیت دارد که آمریکا بایستی به هر ترتیب شده وحتی بااقدام نظامی جلو اینکه غرب ایران را از دست بدهد بگیرد.»

هانتینگتون نظریه‌پرداز معروف آمریکایی می‌گوید: «تقابل اصلی آینده جوامع بشری برخورد فرهنگ اسلامی و فرهنگ غربی است، اگر دولتمردان آمریکا بر این باورند که می‌توانند با برخورد نظامی جلو بروند و بر دنیا استیلاء پیدا کنند، اشتباه می‌کنند. دوران برخورد و غلبه نظامی سپری شده و تاریخ هم نشان داده که دنیای امروز دنیای برخورد نظامی نیست. اگر آمریکا می‌خواهد تمدن لیبرالیسم بین‌الملل آمریکایی را در جهان و بویژه در خاورمیانه پیاده کند، هیچ راه گریزی ندارد که را از عرصه بین‌الملل حذف کند. بعد در ادامه می‌گوید تمدنهای موجود عددی نیستند که بخواهند در برابر فرهنگ لیبرالیسم غرب تقابل کنند و تنها فرهنگ و تمدنی که ما احساس خطر می‌کنیم، تمدن و فرهنگی اسلامی است. آمریکا باید برای این چاره‌ای بیندیشد. بعد تمدن اسلامی را تقسیم بندی می‌کند و تمدن اسلامی به رهبری پاکستان و عربستان و… را نام می‌برد و می‌گوید که این‌ها را هم می‌شود یا با تطمیع و یا با تهدید در کنار خودمان جمع کنیم. تنها تمدنی که امروز خطر جدی برای آمریکا است، تمدن اسلامی به رهبری ایران است. ما باید تمام توانمان را بکار بگیریم و این تمدن اسلامی را یا در عرصه بین‌الملل بی‌محتوا کنیم و از نفوذ و تأثیر آن بکاهیم و اگر بتوانیم، برای همیشه او را از عرصه بین‌الملل حذف کنیم. »

دیوید کیو مامور سازمان سیا چنین می‌گوید:«مهم‌ترین حرکت درجهت براندازی جمهوری‌اسلامی تغییر فرهنگ جامعه فعلی ایران است و ما مصمم به آن هستیم»

یکی دیگر از نظریه پردازانشان رسما اعلام کرد: «در دست شیعیان دو پرچم سبز و سرخ وجود دارد، مادامی که این پرچم سبز انتظار و پرچم سرخ شهادت، در دست شیعیان است، ‌آمریکا نمی‌تواند موفق شود و ما باید تلاش کنیم با تهاجم فرهنگی، ایجاد اختلاف و ایجاد تشتت، این دو پرچم را از دست جوانان شیعه بگیریم.»

سخن از این نوع بسیار است. این‌ها همه تاوان دینداری و مسلمان بودن و اطاعت از خداوند کردن مردمی هست که دوست ندارند مطیع زورگویان شوند.

این روز‌ها مردم همه از گرانی و تحریم می‌گویند. اروپا و آمریکا وقتی در سرنگونی انقلاب اسلامی شکست خورده و نا‌امید شدند به بهانه مسئله هسته‌ای دست به تحریمهای همه جانبه زدند و با کمک عده‌ای از منافقین داخلی سعی در سرنگونی نظام و تحریک مردم دارند! جای بسی تاسف و تعجب هست که ۳۳سال یک راه را بار‌ها امتحان کنند در حالی که الان خودشان نیز در گرداب مشکلات اقنصادی دست و پا می‌زنند.

اما مردم ایران مردمی بسیار مقاوم و مبارز و مرد روزهای سخت هستند. و در طول این ۳۳سال بار‌ها نشان دادند که دوست دارند مستقل باشند و نوکر هیچ قدرتی نباشند و برای بقای انقلاب اسلامی از جان خود نیز می‌گذرند.

حضرت امام خمینی ره فرمودند: «نکته مهمی که همه ما باید به آن توجه کنیم و آن را اصل و اساس سیاست خود با بیگانگان قرار دهیم این است که دشمنان ما و جهانخواران تا کی و تا کجا ما را تحمل می‌کنند و تا چه مرزی استقلال و آزادی ما را قبول دارند به یقین آنان مرزی جز عدول ازهمه هویت‌ها و ارزشهای معنوی و الهیمان نمی‌‌شناسند… آری اگرملت ایران از همه اصول وموازین اسلامی و انقلابی خود عدول کند و خانه عزت واعتبار پیامبر وائمه معصومین علیهم السلام را با دستهای خود ویران نماید آن وقت ممکن است جهان‌خواران او را به عنوان یک ملت ضعیف و فقیر و بی‌فرهنگ به رسمیت بشناسند ولی دره‌مان حدی که آن‌ها آقا باشند ما نوکر، آن‌ها ابرقدرت باشند ما ضعیف، آن‌ها ولی و قیم باشند ما جیره‌خوار و حافظ منافع آن‌ها، نه یک ایران با هویت ایران اسلامی.»

منبع: سایت خط امام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Slots